Activitats del 2006

  • 4 de Febrer 2006, "Assemblea general de socis"

  • 4 de Febrer "Primer aniversari del Casal, amb l'actuació de la colla castelera d'Irvine "Califòrnia Kids" a Bonita Cove. Fotos

  • Taula de conversa en catala a UCSD (Cafe Ventanas) divendres 27 de gener i 3 de març, a les 12 del migdia

  • El 8 de Març una representació del casal es va desplaçar a LA per a assistir a la recepció oferida pel President del Parlament de Catalunya, Ernest Benach. Veure fotos.

  • Falles 2006: com no podem tirar coets ni prendre foc cap monument, ho celebrarem el diumenge 19 de Març amb una degustació de vins a la bodega Wilson Creek a Temecula. Per als que no ho coneixien, explicarem cóm són les falles, i mostrarem llibrets amb fotos de les falles de Valencia i Carcaixent. Després, per a dinar anarem al restaurant Roda Viva. Finalment, anarem al Festival de Bluegrass de Temecula. Veure fotos.

  • Taula de conversa en catalàa UCSD (Café Ventanas) divendres 21 d'abril i 26 de maig, a les 12 del migdia

  • Colloquium by Melissa G. Moyer (Universitat Autonoma de Barcelona): "Language, Migration and Citizenship: Multilingual practices in a Primary Health Care Site in Catalonia". Friday, April 21, 2006 2:30 p.m. SSB 105 (Anthropology Conference Room, UCSD. A reception followed at 4:00 in the Spiro Library of the Anthropology Department, SSB 269.  Open and free to the public

  • Commemoracióde la Batalla d'Almansa, Sant Jordi i el 75é Aniversari de la Proclamació de la República Catalana 29 d'abril, 1pm. Veure el programa (see program) . Veure fotos

  • 24 de Juny, foguera de Sant Joan

  • Fotos del Tast de vins i menjar dels Paisos Catalans, 29 de Juliol, 5 pmAquell dia aprofitarem per a gravar el video per al Correllengua 2006.

  • El Barça va jugar a 12 d’agost un partit amistós,a Los Angeles. Fotos del partit per l'Andreu

  • Connexió amb el Correllengua 2006, dissabte 2 de setembre. El Correllengua en marxa

  • Diada Nacional de Catalunya, 10 de Setembre, amb "Concurs Gastronòmic". Fotos

  • Castanyada (11 de novembre) a Mission Bay. Fotos

  • Dinar de Nadal (16 de desembre) al Restaurant Cosmopolitan a OldTown San Diego, vam fer cagar el tió. Fotos

 

 

 

 
   © 2006 Casal del Països Catalans a Califòrnia. All Rights Reserved.